سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 88 شهریور 17 :: 4:30 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری
چند روزی هست که میخوام این مطلبو بنویسم اما هر دفعه پشیمون می شدم.
مثل اینکه برای خیلی ها هنوز هلال ماه مبارک رویت نشده ، از اول ماه که مسافرا سرازیر شدن سمت شمال و تو این سفرا که هنوز هم ادامه داره روزه خواری در ملا عام به راحتی انجام میشه و جدا از مسافرا مردم شهرها هم دست کمی از مسافرا ندارن، بعضی از راننده ها که سیگاراشون دائما روشن خلاصه اوضاعی شده امسال ، جالب تر از همه اینکه نیروی انتظامی هم با خیال راحت نشسته و حتی از تماشا کردن اوضاع هم نصیبی نمیبره.
همین امروز مقابل مسجد جامع شهرمون یه خانواده چادر زده بودن و بوی غذاشون هم تا چند متری پیچیده بود و باز هم از همه جالب تر نمازگزارهای مسجد که از تذکر دادن غافل شدن ،
البته وقی می بینیم که نیروی انتظامی هیچ کاری نمی کنه و اگر هم تذکر بدیم طرف شاکی میشه حالا خودمون باید بریم جواب پس بدیم مطمئننا فقط تاسف می خوریم و تاسف ...
این موضوع خیلی ناراحتم کرده بود تنها جایی که دیدیم می تونم راحت حرف بزنم همین جا بود.
ای کاش حدود الهی در همه موارد جاری میشد بدون اغماض ...
شب های قدر منو از دعای خیرتون فراموش نکنید.



موضوع مطلب :


دوشنبه 88 مرداد 5 :: 5:52 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

دکتر به کجا میروی...
ای کاش کسی بود تا درد دل ما را به دکتر میرساند...
ای کاش این اتفاقات نمی افتاد...
ای کاش دکتر همان دکتر 4 سال پیش بود...
ای کاش...
چند روز گذشته به هر وبلاگی که به سهم خود نقشی در حماسه 22 خرداد داشتند سر میزدم همه از این اوضاع ناراحت بودند و به نظر میرسد که همه دچار یک سردرگمی عجیبی شده ایم ، نمی دانیم چه شده است ، نمی دانیم که چه خواهد شد...
معاون اولی مشایی
نامه رهبری عزیز
جواب اداری و دور از ادب احمدی نژاد همراه با ناراحتی به استناد قانون
عزل وزرا به دلیل مخالفت با دکتر در کمتر از 7 روز به پایان دولت
و...
این اتفاقات و عکس العمل ها از کسی سر میزند که ما بخاطر او در برابر خیلی ها ایستادیم ، جدا من که گیج شده ام آیا خدای نکرده ما اشتباه کرده ایم؟!!
در شرایطی که می خواهیم نظر دکتر را بدانیم تا بتوانیم تصمیمی درست بگیریم ایشان از تمام رسانه ها دوری کرده اند و اخبار حوزه ریاست جمهوری در حد اختصار از سیما پخش می شود شاید اگر دکتر حرف بزند قدری اوضاع روشن و آرام شود تا شاید افراد تندرو و سهم خواه اصولگرا کمتر اوضاع را متشنج کنند...
انشاءالله هر چه خیر است پیش آید




موضوع مطلب :


یکشنبه 88 تیر 28 :: 6:35 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

مشایی و احمدی نژادبعد از سفر دکتر احمدی نژاد به مشهد و اعلام معاونان جدید خود در دولت دهم باز هم داستانی نو آغاز شد ، انصافا بعضی از معترضان درست می گویند که دکتر قابل پیش بینی نیست!
بعد از قضایایی که ایشان (اسفندیار رحیم مشایی)  درباره اسرائیل پیش آوردند و مورد اعتراض تمامی دوستداران نظام و انقلاب واقع شد و مهمتر اینکه رهبری هم ایشان رو مورد عتاب قرار دادند از دکتر انتظار نمی رفت که دوباره از ایشان در سطح معاونت استفاده کند چه برسد به معاون اولی!!!
مسلما بخش اعظم کسانی که به دکتر رای دادند با این انتصاب مخالف هستند و امیدواریم که دکتر هم این نگرانی را درک کنند و زودتر تصمیم صحیح را بگیرد تا حساسیتی که وجود دارد مشکل ساز نشود ، هر چند از دکتر اتتظار و حرف شنوی وجود ندارد ، همانطوریکه آقای یزدی هم گفتند دکتر فقط امر و نهی مقام رهبری را مد نظر قرار میدهند.
برای من جای سوال است که چرا دکتر از این چنین شخصی همچنان حمایت میکند!؟
اگر آقای مشایی مشکلی نداشته باشند فرد موجهی هم باشند اشکالی ندارد آقای رئیس جمهور از ایشان در منصبی دیگر استفاده کنند.
مطمئننا هواداران دکتر در زمان تبلیغات از تنها چیزی که رنج می بردند و جوابی هم در مقابل سوالات و ابهامات مخالفان نداشتند همین مسئله آقای مشایی بود امیدوارم که دکتر تمام صحبت ها را بشنود و درباره این موضوع یک جواب قانع کننده بدهند ، تا شائبه کوتاه آمدن دکتر در مقابل دوستان و همراهان پیش نیاید و ثابت شود که دکتر در مقابل انحرافات خانواده و دوستان و همراهان خود هم محکم می ایستد.

توصیه : نامه8 بسیج دانشجویی دانشگاههای بزرگ تهران
پ.ن1: برکناری مشایی قطعی شد!
پ.ن2: احمدی‌نژاد: مشائی به فعالیت خود در معاونت اولی ادامه می‌دهد




موضوع مطلب :


1   2   >   
.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 195970