سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 88 تیر 25 :: 7:8 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

پیام جناب میرحسین برای شرکت در نماز جمعه
اکیداً پاسخ به دعوت همدلان و همراهان در راه صیانت از حقوق مشروع زندگی آزاد و شرافتمندانه را بر خود واجب می دانم، روز جمعه مورخ 26/04/88 در میان صف های شما حاضر خواهم شد.  تمسک به حبلُ المَتین ایمان و قرار گرفتن در حِصن امن الهی که این دعوت شما متضمن آن است بهترین طریق وصول به آزادی های به ناحق مسلوب شده از ماست.
با تقدیم احترام برادر شما میرحسین موسوی

روزگاران قدیم شرکت در نماز جمعه یک وظیفه شرعی بود و دعوت الهی برای شرکت در این نماز عبادی کافی بوده ، تمام مسلمین چه شیعه ، چه سنی شرکت در نماز چمعه را یک وظیفه شرعی می دانند و همه هفته در آن شرکت می کنند. رسول خدا صلی الله علیه و آله و سلم می فرمایند:هر کسی سه نماز جمعه - پی در پی-را بدون عذر ترک نماید در ردیف منافقین ثبت‏خواهد شد.
آقای موسوی برای انجام فرائض دینی خود نیاز به دعوت نامه دارند در حالیکه شرکت ایشان در نماز جمعه باید با خواست خود ایشان باشد نه تفکرات و فشارهای سیاسی ایشان ؛ بعد از به بازی گرفتن رنگ سبز اینبار به سنتی دیگر چشم دوخته اند تا این فریضه دینی را هم بی نصیب نکرده باشند.
از محتوای پیام ایشان دریافت می شود که نماز جمعه فردا یک نماز جمعه عبادی و سیاسی نیست چرا که اگر صرفا عبادی و سیاسی اسلامی بود نیاز به آموزش نماز و تبلیغ آن در شبکه های مبتذل ماهواره ایی نبود ، واقعا چه شده که زمانی تمام دشمنان حتی مسلمان بودن ما را مسخره می کردند اما دیروز شعار الله اکبر را ترویج می کردند و امروز برای شرکت در نماز جمعه دعوت نامه صادر می کنند یعنی واقعا آقایان این مسائل ساده و پیش و پا افتاده را هم درک نمی کنند!!!؟ مطمئننا درک می کنند اما ...
نمازجمعه سیاسی  این هفته (26/4/88)  قرار است به امامت آقای هاشمی برگزار شود ، تا اینجا هیچ مشکلی نیست ایشان هم به عنوان امام جماعت حق خواندن نماز را دارند اما چرا این هفته حساس شده است خود جای بحث دارد ، اما ایشان هستند که باید تصمیم خود را بگیرند که می خواهند برای همیشه با مخالفین مذهبی خود در ستیز باشند یا اینکه متوجه اشتباه خود شوند و از راه گذشته پر از اشتباه خود توبه کنند.
تمام اتفاقات بعد از نماز جمعه فردا فقط به رفتار و سخنان آقای هاشمی بستگی دارد...
البته با تبلغاتی که انجام گرفته خیلی از حوادث قابل پیش بینی هست که همه امیدواریم که اتفاقات احتمالی حادث نشود.
توصیه بنده جهت مطالعه:
نماز جمعه فردا و ... (یادداشت روزکیهان مورخ 25/4/88)




موضوع مطلب :


<   1   2   
.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 196000