سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
سه شنبه 87 اسفند 20 :: 7:26 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

با اعلام نامزدی رسمی میرحسین موسوی معادلات انتخاباتی وارد فاز جدیدی از رقابت شد.

میر حسین آمد ، خاتمی میرود؟

بنا به گزارش عصرایران- یکی از مشاوران سید محمد خاتمی با اشاره به جلسه شب گذشته رییس جمهور سابق کشورمان، با مشاوران، معاونان، وزرا و استانداران دولت اصلاحات و اعضای ستاد انتخاباتی اش در بنیاد باران گفت: در جلسه دیشب خاتمی رسما اعلام کرد که  به نفع "جناب میرحسین موسوی" کنار خواهد رفت.

این مشاور خاتمی که در جلسه دیشب حضور داشته است در گفت و گو با خبرنگار عصرایران، تصریح کرد: در جلسه شب گذشته خاتمی اعلام کرد با جدی شدن حضور میرحسین موسوی در انتخابات و اعلام کاندیداتوری او، من به نفع آقای موسوی کناره گیری می کنم و در انتخابات ریاست جمهوری از ایشان حمایت خواهم کرد.

خاتمی همچنین در این جلسه از مشاوران و حامیانش خواسته است در صورت کاندیداتوری میرحسین و انصراف خودش از کاندیداتوری همه آنان تلاش های خود را برای پیروزی میرحسین موسوی به کار گیرند.
در صورت صحت این مطالب فقط می توان گفت که خاتمی هنوز هم در محاسبات خود سردرگم است و از همه مهمتر ترس از رقابت با احمدی نژاد او را به اینگونه اظهار نظر واداشته است ، چرا که اگر ایشان مصمم بوده و برای رقابتی سنگین آماده باشد و همچنین از میزان رای احتمالی خود برآوردی داشت اینچنین سخن نمی گفت.
نمی توان درباره حوادث فعلا حرفی زد اما اینکه اصلاحات دارای چندین کاندیدا باشند می تواند پیروزی بزرگی برای اصول گرایان باشد.

 

پ.ن1: کناره‌گیری سیدمحمد خاتمی از انتخابات تکذیب شد ؟(موج سوم)
پ.ن2: چرا خاتمی می‌ماند؟(موج سوم)
پ.ن3: عبدالواحد موسوی‌لاری: خاتمی حاضر است در صورت اراده اکثریت اصلاح‌طلبان، به نفع کاندیدای مورد اجماع کنار برود (موج سوم)




موضوع مطلب : انتخابات, ریاست جمهوری, خاتمی, میرحسین


یکشنبه 87 اسفند 18 :: 5:28 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

محمد خاتمی که برای تبلیغات انتخاباتی خود به شیراز سفر کرده بود اولین میتینگ انتخاباتی خود را در شیراز برگزار کرد و عصر روز پنجشنبه در حالی که با سخنرانی وی در شاهچراغ از سوی تولیت این آستان مورد مخالفت قرار گرفته بود، در جمع برخی از هواداران خود در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز سخنرانی کرد.

* خاتمی در این سفر با جمعی از چهره های اصلاح طلب شیراز دیدار کرد؛ در این جلسه در دقایق پایانی سخنان خاتمی یکی از طرفداران وی بلند شد و گفت من صحبت دارم. خاتمی گفت ساکت بنشینید صحبت های من که تمام شد صحبت کنید.

پس از دو دقیقه خاتمی گفت آقا حالا شما بفرمایید؟ این فرد گفت: آقای خاتمی! ای فرزند زهرا، ای از سلاله پاک رسول خدا همان طور که هر فرد بی غرضی می داند حضور مجدد شما در عرصه انتخابات سبب خوشحالی مردم و برکات بسیار زیادی برای نظام شد. از بزرگترین برکات حضور شما قرائت جدید از دین است. قرائتی منطبق بر مدرنیته و به دور از تحجرات تأسف آور امروزی. ای خاتمی! ای روحانی روحانی زاده، بسیار تحسین برانگیز است که حضرتعالی این گفتمان را در فضای کشور جاری ساخته اید تا دیگر برخی آقایان معلوم الحال دست دادن شما روحانی معظم با زنان خارجی را تفسیر به رای و خلاف شرع ندانسته و اولویت منافع نظام را بر مسایل کوچک مانند دست دادن شما با یک زن خارجی را تشخیص دهند. وعده ما خرداد 88 

خاتمی در جواب این فرد گفت: من از شما بسیار متشکرم. باید بگویم من واقعاً بنا ندارم جواب جوسازیهایی که بر علیه من می شود را بدهم و هر مسئله ای که پیش می آید واکنش نشان دهم. من آن تهمت هایی را که زدند نفی می کنم. این نوع تبلیغات برای کسانی که منتشر کننده آن تهمت ها هستند اثر منفی خواهد داشت. وی گفت: من نگفته ام قرائتم از دین منطبق با مدرنیته است من گفته ام باید در این عرصه رویه جدیدی داشته باشیم.

* در حین سخنان خاتمی یکی از زنان حاضر در جلسه با صدای بلند خطاب به خاتمی گفت: آقای خاتمی آیا دست دادن با زن نامحرم از اصول مدرنیته است؟ آن خانم دوباره پرسید جواب من را بدهید آیا این کار از اصول مدرنیته است؟

خاتمی در جواب گفت: نه ولی...؛ فرد معترض در این هنگام اعتراض خود را با جمله ای دیگر تکرار کرد. پس از این اتفاق، خاتمی بدون تمام کردن سخنان خود و بدون خداحافظی به سرعت سالن را ترک کرد. پس از این اقدام جمعیت به سمت خانم مورد نظر رفته و با توهین و ناسزا او را از سالن بیرون کردند و در حمایت از خاتمی شعار: خاتمی پاینده رئیس جمهور آینده سر دادند.

* خاتمی که قرار بود پنجشنبه شب در مراسمی در مسجد قبا (آتشی ها) که مسئولیت آن بر عهده سیدعلی محمد دستغیب است حاضر شود به علت اعتراضات شدید طلاب در آن مراسم حضور نیافت. وی البته روز جمعه با وی در منزلش دیدار کرد. موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات در آن مراسم طی سخنان کوتاهی عدم حضور خاتمی در مراسم را ترافیک مسیر عنوان کرد!

* خاتمی صبح جمعه به زیارت شاهچراغ(ع) رفت. به محض ورود او فردی فریاد زد برای نابودی منافقان صلوات که جمعیت صلوات فرستادند؛ توقف خاتمی در شاهچراغ خیلی کوتاه بود.

* در مصاحبه مطبوعاتی خاتمی در هتل پارس شیراز وی اجازه سؤال کردن به مطبوعات کشوری را نداد و فقط با خبرنگاران چند روزنامه محلی اصلاح طلب صحبت کرد و جواب سؤالات آنان را داد.

* همزمان با سفر محمد خاتمی به شیراز 10تشکل دانشجویی دانشگاههای شیراز با انتشار بیانیه ای خطاب به وی از او خواستند به دور از ناراحتی و عصبانیت به سؤالات پانزده گانه آنان در زمینه پاسخ به منتقدان خود، تحمل مخالف، تاسیس بنیاد باران، دست دادن با زنان اجنبی در ایتالیا و... پاسخ دهد اما خاتمی هیچ پاسخی به این درخواست دانشجویان نداد.

به نقل از وبلاگ خبرنگار مسلمان




موضوع مطلب : انتخابات, ریاست جمهوری, خاتمی


سه شنبه 87 اسفند 13 :: 11:26 صبح ::  نویسنده : سجاد جعفری

با توجه به نزدیک شده به انتخابات ریاست جمهوری می خواهم اخبار برگزیده از نظر خودم را در وبلاگ منتشر کنم ؛
امیدوارم که 22 خرداد 88 انتخاب صحیحی داشته باشیم.

طبعا من هم یک گرایش سیاسی دارم و از نوع انتخاب اخبار متوجه گرایش من خواهید شد.

خبرگزاری فارس:
گزیده سرمقاله‌ روزنامه‌های صبح 13/12/87 ایران : روزنامه‌های صبح امروز ایران در سرمقاله‌های خود به مهمترین مسائل روز کشور و جهان پرداخته‌اند.

دبیرکل جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی گفت: کشور هیچ بحران و اضطراری ندارد که با دولت وحدت ملی بخواهیم آن را بر طرف کنیم. جای پای طراحان بحران را باید در اردوگاه اصلاح طلبان جستجو کرد.

جوادی حصار در گفت وگو با فارس: تلاش برای حذف میرحسین موسوی و کروبی بی‌ ثمر است

عضو شورای مرکزی حزب اعتماد ملی اظهار داشت: حذف کروبی و میرحسین موسوی همانند حذف خاتمی یک شوخی است لذا تلاش برای حذف میرحسین و کروبی تلاشی مذبوحانه و بی نتیجه خواهد بود.

سایت خبری تابناک:

بسیاری از نمایندگان هیچ اصالتی برای دولت قایل نیستند. به همین خاطر، مجلس پیوسته طرح به تصویب می‌رساند که هیچ دولتی، قادر به انجام این همه قانون نیست... متأسفانه، اینها ادعای اصولگرایی دارند، اصلاح‌طلبان منصفانه‌تر عمل می‌کنند و با دولت هماهنگ‌ترند... و جای تأسف است که ‌ترس دوستان، از محکم شدن پایه‌های دولت احمدی‌نژاد است.

سایت خبری الف:

 نشانه‌های دوم خرداد و یک تذکر

از طیف تندروی جریان دوم خرداد انتظاری نیست. اما از دوستان اصولگرا عجیب است که چرا در دام نقشه التهاب آفرینان افتاده‌اند. بزرگ‌‏کردن سخنان شیطنت‏آمیز و فتنه‏جویانه تندروها و تحریک چهره‌های سیاسی به موضع‌گیری علیه آن، دقیقا سناریویی است که به شهرت و توفیق جریان دوم خرداد انجامید.

فضای مجازی:

جمیله کدیور:اصلا‌حات به دلیل تمامیت‌طلبی بعضی گروه‌ها آسیب دید

جمیله کدیور در وبلاگ شخصی خود نوشت: اصلا‌حات به دلیل تمامیت‌طلبی بعضی گروه‌ها آسیب دید؛ آنان که برخی را متهم به سوراخ کردن کشتی اصلا‌حات می‌کردند، کاش به این پرسش اساسی جواب می‌دادند که چه کسانی ...

عباس عبدی:اجماع فقط بر سر میرحسین شدنی است

عباس عبدی در یادداشتی تاکید کرد: ‌با وجود آقای خاتمی و آقای کروبی تنها امیدی که می‌توان داشت، ایجاد یک جریان سلبی برای رسیدن به یک اتحاد انتخاباتی روی آقای موسوی است.

مشاور مطبوعاتی رئیس جمهور/ وبلاگ "شاهد " استقبال گسترده مردم از رئیس جمهور، متضمن منافع ملی است

استقبال پرشور و کم نظیر مردم از رئیس جمهور ، منحصر و محدود به استان یزد نبوده و نیست، اما حضور مردم یزد را با توجه به گستردگی و بی‌سابقه بودن آن، می‌توان از ابعاد مختلف مورد بررسی قرار داد.

وبلاگ "خبرنگار اصولگرا "آیا اینها هم به زور به استقبال احمدی‌نژاد آمده‌اند

آیا در آفریقا هم مردم را به زور به استقبال رییس جمهور کشورمان آورده بودند.

یک وبلاگ‌نویس اصلاح طلب: روند فعلی تبلیغات خاتمی نابودی دین را در پی دارد

یکی از زنان اصلاح طلب در وبلاگ شخصی خود نوشت: خاتمی اصرار دارد که در روش تبلیغی به مردم و دیگران بباوراند که قطاری از ریل خارج شده و ادامه مسیرش بسیار نامعلوم است؛ ممکن است با این اوضاع در آینده‌ای نزدیک نه از دین اثری بماند، نه از اخلاق و نه از ایران.




موضوع مطلب : سیاست, انتخابات, ریاست جمهوری


<   1   2   3   >   
.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 195923