سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 90 اردیبهشت 11 :: 12:40 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

نمی دانم این چه موجی است که علیه احمدی نژاد برپا شده است اما هرچه هست حساب شده و کاملا برنامه ریزی شده در حال اجرا است. شاید اگر این موج قبل از انتخابات برپا می شد به نتیجه دلخواه خود می رسیدند.
احمدی نژاد همان احمدی نژاد است بدون کوچکترین عقب نشینی او همان کسی است که به هیچ کس باج نمی دهد و کوچکترین سستی نزد همکاران خود را بر نمی تابد و اشد مجازات را انتخاب می کند دقیقا همان طور که می خواستیم که قبل از این بشود که نمی شد.شاید تنها عقب نشینی او بر سر وزارت خارجه بود که بالاخره با آن عزل خاص به پایان رسید. الان هم همین طور است وقتی که ما از او کار و خدمت می خواهیم پس باید به او آزادی عمل بدهیم تا بتواند همکاران خود را انتخاب کند نمایندگان هم با حق قانونی خود می توانند صلاحیت  یا عدم صلاحیت را بررسی کنند ، اما در حوزه اختیارات آنان نیست که برای رییس جمهور تعیین تکلیف کنند.
احمدی نژاد هم مانند سایر روسای جمهور نواقص و اشتباهاتی دارد حتی مقام معظم رهبری هم در دوران ریاست جمهوری خودشان سر این مسائل با امام راحل اختلافاتی داشتند که نمونه بارز آن بر سر نخست وزیری میرحسین موسوی بود که مقام معظم رهبری با این که می دانستند که نظر امام چیست اما حدود یک هفته با آن مخالفت کردند و بحث ارشادی بودن یا حکومتی بودن حکم را مطرح کردند و نهایتا آن را به مصلحت اجرا کردند و یا اینکه در نامه امام به ایشان در اوایل دهه شصت خواندم که مقام معظم رهبری در بحث ولایت فقیه با امام اختلافاتی داشتند با همه این اوصاف نباید زیاد روی این مسائل مانور داد چون امری طبیعیبه نظر میرسد.
حال چه شده که مجلسی که دم از تبعیت ازولایت فقیه می زند با گذشت حدود یکسال از دستوری رهبری نظام صادر فرمودند هنوز هم طرح نظارت بر نمایندگان تصویب که هیچ حتی در صحن مطرح هم نشده است.
پس کاملا واضح است که مساله چیز دیگری است شاید ترس از این است که شخص مورد حمایت احمدی نژاد در انتخابات آتی ریاست جمهوری مورد توجه مردم قرار گیرد ، گفتنی ها در این مورد فراوان است فقط این را می توانم بگویم که احمدی نژاد همان شخص 6 سال پیش که حتی محکم تر از قبل است.
ما سالها دنبال همین آدم می گشتیم که با زبان خودمان با ما صحبت کند نه جایگاه قدرت ، انسانهایی که به زور بر مناصب چنگ انداخته اند و به هیچ قیمتی حاضر به ترک آن نیستند و ریاست را حق قانونی خود می دانند.
شاید جریان انحرافی که صحبت آن مطرح است منظورشان انحراف از اصول مدیرتی است که توسط این جریان در حال از هم پاشیدن است.
اما نکته عجیب در این مسائل پیش آمده این است که افرادی که تا دیروز در معرض اتهام قرار داشتند سپر ولایت را علم کرده اند و به پشتیبانی از ولایت به سرباز ولایت می تازند ، افراد و خبرگزاری هایی که تا دیروز به تبلیغ جریان انحرافی واقعی می پرداختند پوست عوض کرده اند و حرف جدید می زنند و افسوس که بعضی هنوز در خواب غفلت به سر میبرند.
و در آخر وقتی می بینم که بعضی افراد امثال مطهری ، لاریجانی ، باهنر ، توکلی و ... با احمدی نژاد مخالف هستند به این یقین میرسم که احمدی نژاد راه درستی را انتخاب کرده است و امیدوارم که من هم در انتخاب راه خود اشتباه نکرده باشم.




موضوع مطلب :



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 20
کل بازدیدها: 196035