سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 شهریور 31 :: 12:10 صبح ::  نویسنده : سجاد جعفری

السلام علیک یا امیرالمومنان علی (ع)
درباره مولا صحبت کردن خیلی سخته و از عهده امثال من خارجه ، من هم تصمیم گرفتم که اینجوری درباره مولا حرف بزنم .
والپیپیر پایینو به مناسبت 21 رمضان آماده کردم (البته طرح اصلی مربوط به یه نفر دیگه است) اما با تغییراتی برای این ایام آماده کردم . التماس دعا

 




موضوع مطلب : نظر شخصی


به نقل از وبلاگ خبرنگار مُسلمان

 

احمد توکلی از حسین موسویان حلالیت طلبید و متن حلالیت‌خواهی را در سایت خود منتشر کرد. این کار برای کسانی که چندان دستی بر آتش سیاست نداشته و یا موسویان و توکلی را خوب نشناسند، در ظاهر اقدامی شجاعانه و خدایی به نظر می آید؛

 

توکلی

اما عذرخواهی و حلالیت‌طلبی احمد توکلی از موسویان ابعاد دیگری هم دارد:

1- موسویان از چندین سایت خبری شکایت کرد. یکی از این سایتها سایت "الف" بود که متعلق به احمد توکلی است. وکیل موسویان به همه مسئولان این سایتها گفت که اگر رسما عذرخواهی کنید و آن را در سایت خودتان منتشر کنید، شکایت را پس میگیریم. تقریبا هیچ کدام از سایتهایی که از آنها شکایت شد، به خاطر حفظ عزت و اعتقاد به راهی که در آن قدم گذاشته بودند، حاضر به عذرخواهی نشدند. اما چندی پیش ابتدا احمد توکلی به صورت کتبی از موسویان عذرخواهی کرد و اکنون نیز متن عذرخواهی را بر روی سایت "الف" منتشر کرد.

2- حسین موسویان بلافاصله پس از حلالیت خواهی توکلی، نامه ای در پاسخ به وی منتشر کرد؛ موسویان ابتدا در نامه خود تلاش کرد که به صورت مصنوعی وجهه‌ای ارزشی از خود به نمایش بگذارد و برای این کار در ابتدای نامه خود از یک آیه قرآن استفاده کرد و در انتهای نامه خود نیز گفت که در کنار حرم جدم امام رضا(ع) شما را حلال کردم!

موسویان در بخش دیگری از پاسخش به توکلی با استفاده از شیوه هایی که وی و دوستانش به خوبی به آن مسلط هستند، از مظلوم‌نمایی هم غافل نماند.

3-  این اولین حلالیت خواهی احمد توکلی نبوده است. وی پیش از این از برخی مسئولان دولت نهم نیز طی نامه‌هایی حلالیت خواست، اما آن نامه‌ها را منتشر نکرد. اما حالا می بینیم هم نامه حلالیت‌خواهی توکلی از طریق سایت وی به صورت علنی منتشر شد و هم پاسخ موسویان به صورت علنی؛ در این میان حتما انتظار دارند همه باور کنند که علنی شدن این دو نامه کاملا با نیت خیر و بدون هیچ هدف سیاسی بوده است!

4- در عین حال که در این میان رسانه‌های نزدیک به رفسنجانی، خاتمی و حسن روحانی کوشیدند با نمایش چهره ای مظلوم از موسویان به اهداف سیاسی خود دست یابند و اصولگرایان واقعی را مورد هجمه قرار دهند، اما کسی سخن از این به میان نیاورد که اگر موسویان بی‌گناه بود، پس به چه جرمی در دادگاه به 2 سال حبس تعلیقی و 5 سال محرومیت از مشاغل دیپلماتیک محکوم شد؟ و مجازات وی تازه با تخفیف این مقدار اعلام شد؟

موسویان

"اتهام حسین موسویان پس از طی مراحل بازپرسی و تکمیل تحقیقات به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی احراز شد.

پس از احراز اتهامات، این پرونده با صدور کیفر خواست از سوی دادستان تهران به شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران ارجاع و رئیس دادگاه برای تاریخ 10/1/87 وقت رسیدگی تعیین کرد.

در این تاریخ متهم(حسین موسویان) همراه وکلای خود در شعبه 15 دادگاه انقلاب تهران حاضر و تحت محاکمه قرار گرفت و به استناد ماده 505 قانون مجازات اسلامی به جرم اقدام علیه امنیت ملی کشور از طریق در اختیار گذاشتن اطلاعات سری پیرامون سیاست خارجی و نگهداری اسناد و مدارک دارای طبقه‌بندی توسط دادستان عمومی و انقلاب محکوم شد.

از آنجایی که موسویان برای اولین بار مرتکب جرم می‌شد و جزو خانواده شهدا بود و در دستگاههای اجرایی سوابق داشت، قاضی زندان وی را از تعزیر به تعلیق تبدیل کرد."  

پ.ن:
توکلی از موسویان حلالیت طلبید
حلالیت توکلی از موسویان + پاسخ موسویان




موضوع مطلب : نظر شخصی



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 0
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 195987