سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
پنج شنبه 88 خرداد 14 :: 12:0 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

مناظره احمدی نژاد و موسویبعد از 30 سال اولین مناظره چالشی بین نیروهای انقلاب انجام شد مناظره ای که کمتر کسی فکر می کرد اینطور پیش برود.
مناظره ای که فکر کنم خیلی ها منتظر بودن و خوشبختانه بسیار خوب و شفاف بود.
در این مناظره حرف هایی زده شد که سالیان دراز مانند بغضی در گلوی دوستداران نظام و انقلاب مانده بود و هیچ کس جرات بر زبان آوردن آن را نداشت و اگر هم بیان میشد سرنوشت تلخی در انتظار او بود.
اما بالاخره این بغض توسط مردی ترکید که انتظارش را داشتیم مردی که شجاعت و دلیری او زبانزد دوستداران نظام است ، مطمئنا اگر دیشب این حرف ها زده نمی شد شاید هیچ وقت دیگر زده نمی شد.
در ابتدای مناظره صحبت های کوبنده و در عین حال افشاگری هایی انجام شد اما آقای موسوی با طفره رفتن از پاسخ به سراغ سواد خود که توسط تیم مشاوره ایشان آماده شده بود رفت و پاسخ گویی به سوالات دکتر را فراموش کرد و این یکبار که نه چندین بار تکرار شد. دکتر از میرحسین می پرسید و او هم به بیراهه میرفت ، اما میرحسین می پرسید و دکتر جواب میداد.
واقعا همان طور که دکتر هم اشاره کرد ما همه دلمان برای بی اطلاعی و کم اطلاعی های جناب میرحسین سوخت ای کاش ایشان فریب اطرافیان خود را نمی خورد.
اما نکته جالب صدای لرزان و تپق های جناب میر حسین بود که مطمئنا مردم عزیز متوجه آن شده اند اما در مقابل صلابت در سخنوری دکتر نیز قابل ستایش بود.
ولی مهمترین مساله نحوه واکنش مردم بود که در ساعات پایانی شب و اولیه روز 14 خرداد به خیابان ها آمدند و خوشحالی خود را از اینکه دیدند راه امام هنوز زنده است و پابرجاست ابراز داشتند ، مردم با حضور خود نشان دادند که هنوز به آرمانهای امام و انقلاب وفادارند.
در روز 14 خرداد هنگام سخنرانی جناب سید حسن خمینی واکنش مردم قابل ستایش بود هنگامی که ایشان صحبت از««  مسئولین نظام پاک دست هستند و اگر اشکالی هم بوده قوه قضائیه برخورد کرده است .  
دستهای زیادی که بذر نفاق و کینه را در کشور می‌کارد و ما باید مراقب باشیم که قبل و بعد از انتخابات کاری نکنیم که موجب افزایش کینه ،‌نفاق و تشتت در جامعه گردد»» می کردند مردم با شعار احمدی احمدی حمایتت می کنیم ایشان را متوجه اشتباه خود کردند.
در بیانات رهبری معظم انقلاب هم سراسر نقد مباحث میرحسین بود و سعی داشتند که ایشان را متوجه صحبت های اشتباه خود کنند.
ولی تذکر ایشان خطاب به احمدی نژاد و طرفداران هم باید مورد توجه قرار گیرد اما فضای کلی حاکم بر مراسم حمایت از احمدی نژاد بود و احتمالا این فضا به جامعه هم سرایت پیدا خواهد کرد چون که مردم همان چیزهایی که می خواستند شنیدند.
جدای از نتیجه انتخابات همین که کسی جرات بیان این سخنان را پیدا کرد بسیار ارزشمند بود.
به امید تشکیل دولت اسلامی

مشروح مناظره دکتر احمدی نژاد و موسوی
پ.ن1: در مناظره شب گذشته(15/3/88) میرحسین و آقای رضایی ایشان سعی کردند که پاسخ سوالات دکتر را که مشاوران برای او آماده کرده بودند قرائت کنند هر چند که نشان دادند در قرائت متن آماده هم مشکل دارند. در ضمن باید منتظر پاسخ به سوالات طرح شده آقای رضایی از ایشان در مناظره با آقای کروبی باشیم.




موضوع مطلب :



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 1
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 195924