سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
دوشنبه 88 بهمن 26 :: 10:25 صبح ::  نویسنده : سجاد جعفری
نمیدونم چه حسی هست که ما امام رضا رو مال خودمون میدونیم و بس ؛ اصلا انگار امام رضا از اول ایرانی بوده یا بهتر بگم امام عزیزومنو جزیی از اعضای خانواده خودمون می دونیم در هر صورت حس خیلی خوبی هست چون هر بار با شنیدن نام زیبا حضرت ، با دیدن تصویر صحن و سرای با صفای حضرت این حس عجیب دوباره به جوش میاید و احساس آرامش خاصی پیدا میکنیم.
واقعا که حرم قطعه ای از بهشت هست و وقتی که پا در آن حریم باصفا می گذاری احساس زیبای در حریم خدا و محضر امام بودن را با تمام وجود حس می کنی.
با اینکه مدت زیادی از حضور در آن حریم با صفا نگذشته اما دلم هوای اون گنبد طلا رو کرده ، دلم می خواد بازم بیام روبروی ضریح بایستم و فقط به اون ضریح با صفا نگاه کنم ، دلم می خواد تا تو روضه منوره بشینم و با مولا حرف بزنم همه جور حرف بزنم ...
اگه شما هم مثل من دلتون هوای آقا رو کرد یه راه هست که بی واسطه با حال و هوای حرم با آقا حرف بزنی گوشی رو بردار و با این شماره تماس بگیر 05112003334  البته سعی کنید که قبلش آداب زیارت را رعایت کنید.

+ زیارت نامه امام رئوف
+ فرمایش امام رضا به‌آیت الله بهجت در مورد زائرانش




موضوع مطلب : نظر شخصی



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 5
کل بازدیدها: 196002