سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 89 خرداد 15 :: 12:34 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری
چند روز اخیر اتفاقات جالب رخ داد 2 روز قبل از نمازجمعه تاریخی 14 خرداد یکی از نوادگان امام عزیز سخنانی سخیف بر زبان جاری ساختند که عمق بی بصیرتی و کج اندشی و کج فهمی در بیت امام را به نمایش گذاشتند کافیست که سخنان توهین آمیز زهرا اشراقی را بخوانید تا به عمق این فضاحت ها پی ببرید.
ایشان و امثال ایشان در این تفکر هستند که ما بچه های نسل سوم دین و اندیشه خود را از این افراد میگیریم که هرچه بگویند قبول کنیم  اما نمی دانند که پدربزرگ عزیر ایشان راه را برای همه ما روشن کرده است.
ایشان فراموش کردند که ما شاخص هایی داریم و تمام موضوعات را با آن شاخص ها می سنجیم ، این شاخص ها حتی این اجازه را به ما می دهد که در برابر انحرافات چه در بیت امام و چه در بیت رهبری عزیز موضع گیری کنیم ، ما دین خود را به دنیای خود نمی فروشیم ، ما آزادگی را از بزرگان معنوی خود آموختیم که در برابر انحرافات موضع بگیریم ، ما حتی امام بزرگوار و عزیز و رهبری والا مقام را با این شاخص ها می سنجیم.
مولای متقیان امیر المومنین علی(ع) می فرمایند : حق با افراد شناخته نمی شود ، حق را بشناس تا اهل آن را بشناسی.
هفته های گذشته وقتی محافل آمریکایی صهیونیستی از بیت امام تقاضا کردند که نقد امام را شما آغاز کنید فکر نمی کردم که نوادگان امام تا اینقدر بی بصیرت و ساده لوح باشند که با دست خود ، خوشان را برابر ملتی قرار دهند که به امام خود عشق می ورزند و با بصیرت افراد را رصد می کنند.
شاید حسن خمینی هیچ وقت فکر نمی کرد که اینچنین با او برخورد شود او حتما باید شکرگزار باشد که برخوردها به همین جا ختم شد و باید به خود بیاید و بداند که مسیر را اشتباه رفته که البته امیدی به بازگشت زودهنگام نیست و چقدر نا امید کننده خواهد بود بازگشت دیرهنگام ایشان به دامان ملت او باید به این موضوع فکر کند که ملت عزیر تا چه مرحله لغزش های ایشان را خواهند بخشید.
سید حسن باید بداند که ما خود را نواده روح الله می دانیم و ایشان را در صورت توبه و بازگشت به صراط مستقیی که امام عزیز برای ما مشخص کرده دوباره پذیرا خواهیم شد که البته امیدی است واهی چه در ایشان و چه در بیت امام، وقتی ایشان خیل عظیم جمعیت عزادار را اندک افرادی که شلوغ می کنند می نامد تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل. 

سید حسن مصطفوی چندین بار به این موضوع اشاره کرد که هنوز 20 سال از رحلت امام نگذشته ، بله هنوز بیست سال از رحلت امام نگذشته که بعضی از منسوبین از به سپردن افکار امام به تاریخ صحبت می کنند ، هنوز بیست سالی نگذشته که نوه امام از غیر قابل انتقال بودن افکار دهه 60 امام به دهه 80 صحبت می کنند هنوز بیست سال نگذشته که دفنر نشر آثار امام در برابر تحریفات افکار امام سکوتی سنگین و غیر قابل قبول می کنند  ، ای کاش ایشان که تا پیش از این چهره ای موجه در بین متدنین داشتند اعتبار خود را خرج افراد معلوم الحال نمی کردند و همان سید حسن خمینی باقی می ماندند.
بیت امام تا دیر نشده به دامان ملت برگردید والا سرنوشتی غمبار در انتظار شماست هر چند که به نظر میرسد این آرزویی محال باشد.
------
پ.ن: سید حسن باید از پدر بزرگوار خویش بیاموزد که اگر لغزشی هم داشت با بیان اینکه اشتباه کرده به دامان ملت بازگردد و از اندک گرگ صفتانی که ایشان را محاصره کرده اند فاصله بگیرد در این صورت است که باز هم برای ما همان سید حسن خمینی عزیز خواهد بود.



موضوع مطلب :



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 2
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 195925