سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
شنبه 89 آبان 8 :: 11:8 صبح ::  نویسنده : سجاد جعفری
چند وقت پیش مطلبی از شخصی می خواندم که می گفت این صدا و سیما مال حزب اللهی ها نیست چون ما هزاران حرف نزده داریم که همین سیمای جمهوری اسلامی اجازه بیان آنها را به ما نمی دهد مثلا همین روز جمعه 7/8/89 وقتی که ده نمکی باز هم نوعی انتقادی صحبت میکرد آن هم در برنامه ای زنده از نمایشگاه مطبوعات به یکباره مجری برنامه اعلام می کند که وقت تمام است.
یا به مصاحبه طالب زاده نگاه می کنیم که هنوز وقتی برنامه شروع نشده صحبت از جلوگیری از ادامه آن می کند به راستی چه شده که دغدغه بچه حزب اللهی ها داشتن تریبونی در سیمای جمهوری اسلامی است. آنوقت برنامه ای ورزشی به بهانه اینکه بیننده دارد و شاید مورد توجه بیگانگان هم باشد هر حرفی که بخواهد ، هر طعنه و خلاصه هر کاری که بخواهد می کند ولی مدیران سیما باز هم از او دفاع می کنند.
وقتی که رییس جمهور در برنامه ای زنده از مال اندوزی عده ای صحبت می کند همانها که صاحب تریبون هستند به سیاه نمایی میپردازند و بعد از مدتی روانه خارج از کشور می شوند و در آرامش به ادامه مال اندوزی می پردازند.
شاید نیاز باشد که بچه حزب اللهی ها هم به فکر تاسیس یک شبکه ماهواره ایی باشند تا به دور از قید و بند های سیمای جمهوری اسلامی به بیان واقعیات بپردازند.



موضوع مطلب :



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 7
بازدید دیروز: 24
کل بازدیدها: 196018