سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
یکشنبه 87 آذر 17 :: 4:32 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

روز عرفه روزی است بسیار ارجمند و ویژه دعا ونیایش .در روایات بسیار سفارش شده که انسان در روز عرفه در کربلا و در کنار قبر امام حسین (ع) باشد . امام صادق (ع) میفرماید(( در روز عرفه خداوند نخست بر زائران مزار حسین (ع) جلوه می کند ، نیازهایشان را بر می آورد ، گناهانشان را می بخشاید و... و سپس بر گردآمدگان عرفات جلوه می نماید)).
میگن تو حج واجب چون حتما"امام زمان در حج حضور دارند خیلی از حجاج اگر چشم بصیرت داشته باشند حضرت را میبینند.

ولی آقا ما که لیاقت نداریم به سفر حج مشرف بشیم تا شاید در صحرای عرفات خاک زیر پایتان باشیم و از انفاس پرثمرتان بهرهمند شویم.

مولا ما که لیاقت نداریم در حرم ارباب حسین باشیم ، در کنار ضریح شش گوشه ارباب ، در کنار گودال قتلگاه باشیم و دعای عرفات بخوانیم.

ولی از همین راه دور تو را صدا می زنم ، میدانم که میشنوی ، می دانم که مرا می بینی ، میدانم وقتی گناه می کنم از من رو بر میگردونی تا مرا نبینی ....

ولی من یک دلخوشی دارم ، من شیعه هستم و شما اهل کرامت اگر اسمی از مولا علی ببرم حتما" بر میگردید و منو نگاه می کنید...

می خواهم در ابری ترین لحظه ها فریاد بزنم و از باران عرفه سیراب شوم دوباره کبوترهای دل با خاک عرفات تیمم می کنند. نمیدانم هرچه هست من زائر کوی حسینم ، می خواهم با زمزمه های حسینی در صحرای عرفات ، محرم در گاه خدا شوم.

از همه التماس دعا دارم ، منو فراموش نکنید.

پی نوشت : من این مطلبو 3سال پیش تو وبلاگ قبلیم نوشته بودم دیدم بد نیست یه بار دیگه البته اینجا هم بذارم.




موضوع مطلب :



.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 7
کل بازدیدها: 195969