سفارش تبلیغ
صبا ویژن
 
چهارشنبه 93 اردیبهشت 3 :: 6:45 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

از اولین روزهایی که از دولت یازدهم می گذشت با ادبیاتی از دولتمردان مواجه شدیم که بسیار متین بوده و این متانت حداقل در ظاهر حفظ میشده است.

اما چند مورد رخ داده که ادبیات بکار برده از سوی دولتمرادن اصلا برازنده دولتمردان اسلامی نیست.

اولین اظهار نظر مربوط شخص رئیس جمهور است ، زمانی که منتقدان هسته ای را کم سواد خطاب کرد هر چند که هر روز که می گذرد صحت ادعای ایشان مشخص می شود.

دومین اظهار نظر هم همین امروز رخ داد که آقای نوبخت منقدان جشن زنانه (البته خودشان می گویند) را عده ای خطاب کرده که پول میگیرند تا از دولت انتقاد کنند.

جشنی که به نام بانوی آب و آیینه حضرت زهرا گرفته شده و با بسیاری از مسائل غیر اسلامی (رقص و آوز و ...)  آنهم از بودجه بیت المال و مراسم جشن میلاد ...




موضوع مطلب :


سه شنبه 92 شهریور 12 :: 6:22 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

چفدر سخت است عمل کردن به این شعار...

حداقل باید برای یک دوره 4 ساله یکسری افراد را که در تعارض آشکار با افکار امام راحل ، امام خامنه ای ، نظام جمهوری اسلامی و حتی اسلامیت (با سختگیری) تحمل کنیم.

یکی پس از دیگری مناصب را تحویل میگیرند و ما فقط میگوئیم کجاست اعتدال؟

خدا عاقبت همه را ختم به خیر کند انشاءالله


پ.ن: دیروز داشتم این کلیپو میدیدم ، جالب بود. نامه به رئیس جمهور(البته اسبق)

 




موضوع مطلب :


پنج شنبه 92 خرداد 2 :: 5:27 عصر ::  نویسنده : سجاد جعفری

بعد از گذشت سی سال از عمر با برکت انقلاب اسلامی ایران و طی کردن ناملایات فراوان اکنون زمان فرا رسیده است ، زمانی که گفتمان انقلاب به مسیر خود باز گردد همان تعبیری که رهبری معظم در وصف دولت نهم بیان داشتند.

با اقدام انقلابی شورای نگهبان در عدم احراز صلاحیت آقای هاشمی برای پست ریاست جمهوری می توان گفت که این روند وارد فاز جدیدی شده است ، انقلاب اکنون با رویش های خود به صحنه ها پا میگذارد رویش های همچون دکتر لنکرانی و یا دکتر جلیلی.

سال ها بود که گفتمان انقلاب اسلامی بدلیل نداشتن نیروهای تحصیل کرده و یا با سابقه اجرایی (که این هم جای بحث فراوان دارد) در عرصه های مختلف بدون حضور نماینده ای فعال حضور میافت اما دیگر زمان حضور فرا رسیده است.

تمام کسانی که به تفکر ناب انقلاب اسلامی علاقه دارند باید در این راه تمام توان خود را بکارگیرند چون قدم گذاشتن در این راه انجام تکلیف است.

تکلیف امروز




موضوع مطلب :


1   2   >   
.:: یک نظر ::.
درباره وبلاگ

طول ناحیه در قالب بزرگتر از حد مجاز
آمار وبلاگ
بازدید امروز: 3
بازدید دیروز: 0
کل بازدیدها: 195926